Gå videre til innhold
SKJERMDUMP: Slik kan Smart Ansatt-appen se ut.
SKJERMDUMP: Slik kan Smart Ansatt-appen se ut.

Nyhet -

Bydelen tester ut Smart Ansatt

Bydel Stovner tester nå ut en digital løsning, en app, som skal forenkle, fornye og forbedre arbeidsdagen til medarbeiderne. Appen kalles Smart Ansatt.

Bydel Stovner ønsker å forenkle og forbedre arbeidsprosesser, og tar i bruk nye digitale verktøy som skal utnyttes til å utvikle tjenester på bakgrunn av brukerbehov. Et mål er å få ansatte med på forandringen slik at det fremover får ringvirkninger for innbyggerne.

Appen skal inneholde enkel og nyttig informasjon mens du er på farten! 
Det er Telenor som tilbyr rammeverket og eier appen, og Stovner samarbeider med Telenor om å definere innhold slik at det er tilpasset bydelens behov. 

Bydelen har vurdert at det ligger et stort potensial i å forenkle prosessen rundt nyansettelser. Tanken er å samle digitale tjenester som er relevante for medarbeiderne -målet er å skape en smartere hverdag for ansatte i bydelen. Appen samler god og relevant informasjon og tjenester ett sted.

Smart Ansatt er et rammeverk for å samle og tilby relevante mobile applikasjoner og tjenester for virksomheten og den enkelte ansatte.

For Bydel Stovner er appen et av mange tiltak for å ta i bruk gode, digitale løsninger. I en organisasjon hvor kompetansebehovet både er stort, kontinuerlig og stadig i endring vil bruk av gode, digitale løsninger bidra til økt kvalitet. 

Emner

Kategorier

Pressekontakt

Thomas Wrigglesworth

Thomas Wrigglesworth

Pressekontakt Kommunikasjonssjef 95877882
Sarah Pierstorff

Sarah Pierstorff

Pressekontakt Kommunikasjonsrådgiver 99011088

Relatert innhold

Bydel Stovner

Bydel Stovner er en grønn og levende bydel nord i Groruddalen i Oslo. Vi vil være et trygt og inkluderende lokalsamfunn som innbyr til aktivitet, sosialt engasjement og dialog. Vi yter tjenester innen eldreomsorg, oppvekst, sosiale tjenester, helse og en rekke andre av kommunens oppgaver til befolkningen på Stovner.
For å sikre best mulig og riktigst mulige tjenester er vi opptatt av å stadig utvikle våre tjenester sett fra innbyggernes behov. Vi har ambisjoner om å være med på den store digitale utviklingen i samfunnet, slik at våre tjenester til enhver tid er så gode som mulige.

Bydel Stovner
Karl Fossums vei 30
0985 Oslo