Følg Bydel Stovner

Bydelen tester ut Smart Ansatt

Nyhet   •   mar 10, 2018 09:00 CET

SKJERMDUMP: Slik kan Smart Ansatt-appen se ut.

Bydel Stovner tester nå ut en digital løsning, en app, som skal forenkle, fornye og forbedre arbeidsdagen til medarbeiderne. Appen kalles Smart Ansatt.

Bydel Stovner ønsker å forenkle og forbedre arbeidsprosesser, og tar i bruk nye digitale verktøy som skal utnyttes til å utvikle tjenester på bakgrunn av brukerbehov. Et mål er å få ansatte med på forandringen slik at det fremover får ringvirkninger for innbyggerne.

Appen skal inneholde enkel og nyttig informasjon mens du er på farten! 
Det er Telenor som tilbyr rammeverket og eier appen, og Stovner samarbeider med Telenor om å definere innhold slik at det er tilpasset bydelens behov. 

Bydelen har vurdert at det ligger et stort potensial i å forenkle prosessen rundt nyansettelser. Tanken er å samle digitale tjenester som er relevante for medarbeiderne -målet er å skape en smartere hverdag for ansatte i bydelen. Appen samler god og relevant informasjon og tjenester ett sted.

Smart Ansatt er et rammeverk for å samle og tilby relevante mobile applikasjoner og tjenester for virksomheten og den enkelte ansatte.

For Bydel Stovner er appen et av mange tiltak for å ta i bruk gode, digitale løsninger. I en organisasjon hvor kompetansebehovet både er stort, kontinuerlig og stadig i endring vil bruk av gode, digitale løsninger bidra til økt kvalitet. 

Kommentarer (0)

Legg til kommentar

Kommentar

Ved å sende inn kommentaren aksepterer du at dine personopplysninger behandles i samsvar med Mynewsdesks Personvernerklæring.